Javascript verkar vara inaktiverat. Detta kommer att påverka sitens funktionalitet. Vänligen aktivera JavaScript eller återvänd till denna webbplats från en annan enhet.
• 4x2 m utställningsyta
• 2 bord, 2 stolar samt eluttag
• 3 fria registreringar (tillgång till alla föreläsningar, kaffepauser och lunch)
• Företagslogotyp på hemsidan och i pauspresentationen som rullar i salarna
• Ett extra omnämnande i inledningen av konferensen
• Deltagarförteckning 2 veckor innan mötets start
• Möjlighet att lämna material på registeringsdisken
• 3x2 m utställningsyta
• 2 bord, 2 stolar samt eluttag
• 2 fria registreringar (tillgång till alla föreläsningar, kaffepauser och lunch)
• Företagslogotyp på hemsidan och i pauspresentationen som rullar i salarna
• Ett extra omnämnande i inledningen av konferensen
• 2x2 m utställningsyta
• 1 bord, 1 stol samt eluttag
• 1 fri registrering (tillgång till alla föreläsningar, kaffepauser och lunch)
• Företagets namn på hemsidan
• Kongresspåse - sponsorn står för påsar/väskor till samtliga deltagare
• Har ni egna idéer eller önskemål om hur ni vill synas och sponsra konferensen så är vi öppna för förslag – vi vill hitta lösningar som skapar mervärde!
Alla som vill är välkomna att arrangera ett sidoevent dagen innan konferensen, efter godkännande av arrangörerna. Ett sidoevent kan till exempel vara ett studiebesök, en föreläsning eller en guidad tur.
Samtliga godkända event kommer att publiceras på konferensens webbplats tillsammans med relevant information.
Arrangören ansvarar själv för anmälningar och logistik, så vänligen utse en kontaktperson för eventet. Alla event behöver avslutas senast kl. 16.30 för att ge deltagarna tid att ta sig till World of Volvo, där minglet inleds kl. 17.00.
Vid frågor, kontakta:
Sara Lago
MKON
sara@mkon.se
0708-669967