Javascript verkar vara inaktiverat. Detta kommer att påverka sitens funktionalitet. Vänligen aktivera JavaScript eller återvänd till denna webbplats från en annan enhet.
Praktisk information
I er bokade monteryta ingår monterpersonal. Dessa personer är inte automatiskt anmälda utan skall anmälas och ev fler kollegor (till en kostnad) gör ni det på denna länk.
Inflyttningstid
Bästa tid för inflytt är dagen innan konferensen, tisdagen den 10 mars kl. 13,00-17,00
alt. onsdagen den 11 mars kl 08,00-09,00. Allt skall vara klart och all emballage skall vara borttaget tills kl. 09,00. Registrering för deltagare startar på onsdag kl 07,00, sedan startar det vetenskapliga programmet kl. 08,00
Demonteringstid
Utflytt kan ske efter em kaffet på torsdag den 12 mars kl. 15,40 ni får självklart vara kvar till konferensens slut kl. 16,50
Utställningens öppettider
Utställningen är öppen under mötesdagarnas öppettider. För mer exakta tider hänvisar vi till det vetenskapliga programmet.
Monter
I monterytan ingår konferensbord (180 x 80) och stol.
Önskar ni El, andra bord, stolar fyll idetta dokument och maila till adress i dokumentet, senast 13 februari.
Alla montrar har 2 meter djup
Golvet är stengolv
Bakom er plats finns det svart tyg
Leveransadress
Frösö Park Arena AB
Ref: Palliativ Vård + ert monternummer och bolag
Stockevägen 52
832 56 Frösön
Tidigast leverans är torsdagen den 5 mars kl 08,00-16,00 (vardagar)
Relger & Ansvar:
Om speciellt värdefull eller ömtålig utrustning används i samband med utställning rekommenderar vi att uställaren beställer bevakning av utrustningen alternativt bokar vakthållning. Mötet eller anläggning påtar sig inget ansvar för utställningens varor, produkter, verktyg, m.m. vare sig före, under eller efter arrangemanget. Utställaren har ansvar för all utrustning i montern både egen och hyrd under hela perioden
Utställare får inte överskrida gränserna för den bokade utställningsytan.
All servering och försäljning av mat och dryck, handhas av anläggningen, undantaget är godis och frukt, tänk på att det kan finnas deltagare med luftburen allergi.
Stearin-, värmeljus eller brinnande lyktor är inte tillåtna.
Utrymningsvägar får under inga omständigheter blockeras.
Det är vi/MKON som sköter de praktiska bitarna kring konferensen och ni finner oss i
registreringsdisken under samtliga kongressdagar. Är det något du undrar över är du välkommen till oss.
Det är här du hämtar ut din namnbricka som fungerar som inpasseringskort.
Förtäring för er:
Alla kaffepauser och luncher kommer finnas framme för er ca 20 minuter innan programmet visar, så att ni hinner äta innan alla deltagare kommer ut från sessionerna.
Socialt program:
Vi har konferensmiddag på onsdag i samma hall som utställningen äger rum. Underhållning kommer att finnas under middagen. Om ni önskar delta på denna, anmäler ni er samtidigt som ni gör er personliga registrering eller kontaktar oss om ni vill lägga till middagar om ni redan är registrerade.
Städning
Utställare ansvarar själv för städning i den egna montern.
Parkering
Det finns parkering utanför Arenan.
Försäkring
Utställare ansvarar för sitt eget gods före, under och efter mötet.
Avbokning
Se avbokningsregler här
Har ni frågor är ni varmt välkomna att ta kontakt med mig.
Åsa Eklund
Projektledare
MKON
0731 531 531
asa@mkon.se