Javascript är inaktiverat

Javascript verkar vara inaktiverat. Detta kommer att påverka sitens funktionalitet. Vänligen aktivera JavaScript eller återvänd till denna webbplats från en annan enhet.

 

 

Praktisk information

I er bokade monteryta ingår monterpersonal. Dessa personer är inte automatiskt anmälda utan skall anmälas och ev fler kollegor (till en kostnad)anmälan görs på denna länk.

Inflyttningstid
Måndag den 2 oktober kl. 17.00-20.00 och tisdag den 3 oktober kl. 07.00-09.00 OBS ni som är placerade i High Live 4 kan inflytt börja tidigast 18.30 den 2 oktober. Inflytt fungerar även på tisdag den 3 oktober från kl. 07.00-08.30
Allt skall vara klart och all emballage skall vara borttaget  den 3 oktober kl 09.00

Demonteringstid
Utflytt kan ske efter lunch på onsdag den 4 oktober kl. 14.00, ni får självklart vara kvar till konferensens slut.

Utställningens öppettider
Utställningen är öppen under mötesdagarnas öppettider. För mer exakta tider hänvisar vi till det vetenskapliga programmet.

Monter
I monterytan ingår el, konferensbord (180 x 80) och stol.
Önskar ni bord och stol. Om ni önskar beställa andra saker och el, gå in här 

Leveransadress
Clarion Hotel Malmö Live
Att: Konferensreceptionen
Ref: Palliativ Vård + ert monternummer och bolag
Behringsgatan 3, 211 18 Malmö

Tidigast leverans är fredag den 29 september kl 08,00-16,00 (vardagar)
Relger & Ansvar:
Om speciellt värdefull eller ömtålig utrustning används i samband med utställning rekommenderar vi att uställaren beställer bevakning av utrustningen alternativt bokar vakthållning. Mötet eller anläggning påtar sig inget ansvar för utställningens varor, produkter, verktyg, m.m. vare sig före, under eller efter arrangemanget. Utställaren har ansvar för all utrustning i montern både egen och hyrd under hela perioden
Utställare får inte överskrida gränserna för den bokade utställningsytan.
All servering och försäljning av mat och dryck, handhas av anläggningen, undantaget är godis och frukt, tänk på att det kan finnas deltagare med luftburen allergi.
Stearin-, värmeljus eller brinnande lyktor är inte tillåtna.
Utrymningsvägar får under inga omständigheter blockeras.

Det är vi/MKON som sköter de praktiska bitarna kring konferensen och ni finner oss i
registreringsdisken under samtliga kongressdagar. Är det något du undrar över är du välkommen till oss.
Det är här du hämtar ut din namnbricka som fungerar som inpasseringskort.

Förtäring för er:
Alla kaffepauser och luncher kommer finnas framme för er ca 20 minuter innan programmet visar, så att ni hinner äta innan alla deltagare kommer ut från sessionerna.

Socialt program:
Vi har konferensmiddag på onsdag i samma hall som utställningen äger rum. Underhållning kommer att finnas under middagen. Om ni önskar delta på denna, anmäler ni er samtidigt som ni gör er personliga registrering eller kontaktar oss om ni vill lägga till middagar om ni redan är registrerade.

Städning
Utställare ansvarar själv för städning i den egna montern.
Parkering
Det finns ett garage i huset
Försäkring
Utställare ansvarar för sitt eget gods före, under och efter mötet.
Avbokning
Se avbokningsregler här

Har ni frågor är ni varmt välkomna att ta kontakt med mig.

Åsa Eklund
Projektledare
MKON
0731 531 531
asa@mkon.se