Javascript verkar vara inaktiverat. Detta kommer att påverka sitens funktionalitet. Vänligen aktivera JavaScript eller återvänd till denna webbplats från en annan enhet.
Information angående utställning
Nedan har vi samlat information angående de vanligaste frågorna gällande våra dagar i Örebro, vänligen se nedan information rörande utställning, förtäring, tider m.m.
Frågor
Har du frågor du inte finner svar på är du varmt välkommen att maila dessa till projektledare Åsa Eklund.
Avtalsskrivning
SOF Box 738 101 35 Stockholm Org. nr.: 846003-6307 Signerare: Skattmästare: Anna Apelkvist skattmastare@ortopedi.se | MKON Norra Vallgatan 16 211 25 Malmö Org. nr.: 556620-9986 Signerare: Projektledare: Åsa Eklund asa@mkon.se 0731-531 531 |
Montermaterial
Om ni har behov av att hyra in montermaterial till er monter går det bra att beställa hos Conventums monterservice.
Se beställningssortiment och beställningslista här.
Har du frågor går det bra att kontakta monterservice på tel. 019-766 45 52 alt. monterservice@conventum.se
Beställande företag får separat faktura från Conventum.
El är framdragen till samtliga monterytan och kostnaden ingår i er monterkostnad. En grendosa á 10amp med 3 st uttag finns att tillgå, önskas annat går detta att beställa.
Godsadress och märkning
Var vänlig och märk godset tydligt med Conventum Kongress Ortopediveckan 2024, Fabriksgatan 17, 702 23 Örebro
Samt era uppgifter så att godset går att härleda till ert företag/monteryta.
Företag:
Monternummer:
Namn på monteransvarig:
Mobilnr. till monteransvarig:
Inflyttning
Ni är välkomna att ställa i ordning er utställningsyta måndag 26 augusti mellan kl. 07.00-17.00 och tisdag kl. 07.00-11.00.
Utflytt
Ni packar ihop er monter först efter mötets slut fredag 30 augusti mellan kl. 10.30-17.00.
Ta med godset direkt eller packa ihop det, märk med: fraktsedlar och lämna i montern för hämtning. Viktigt att fraktsedlar är fasttejpade på godset och att godset står på en fraktpall.
Stäm av med Conventum Monterservice innan du lämnar Conventum.
Beställning av hämtning ombesörjes av utställaren själv. Allt gods måste vara nedpackat och avhämtat under utsatt utflyttningstid. Ej avhämtat gods debiteras utställaren.
Monterpersonal
Glöm inte att anmäla all monterpersonal som skall vara med även de som ingår i ert valda paket.
Guldsponsor 4 pers ingår
Silversponsor 2 pers ingår
Utställare 1 pers ingår
Ni är mer än välkomna att anmäla fler av er personal än dem som ingår, anmälningslänk finns HÄR.
Tidig avgift gäller tom 15 juni, vanlig avgift tom 12 augusti och därefter gäller onsite avgift.
Förtäring
Lunch och kaffe ingår i er anmälan tisdag, onsdag och torsdag. Under mötet kommer lunch och kaffe serveras till er utställare 30 minuter innan utsatt tid för deltagarna.
Monterservering
Det är inte tillåtet att bjuda besökarna på medhavd mat eller alkohol i montrarna. Godis och frukt är tillåtet. Tänk dock på att det kan finnas deltagare som har luftburen allergi mot t.ex. nötter eller citrusfrukter.
Städning
Var utställare och sponsor ansvarar för städning i den egna monterytan. Önskar ni städ under dagarna går det att beställa av monterservice. Mötet ser till så att de allmäna ytorna är i gott skick.
Försäkring
Utställare och sponsorer ansvarar för att det egna företaget har erforderlig försäkring för ändamålet. Ortopediveckan och Conventum ansvarar ej för utställare och sponsorers gods före, under eller efter arrangemanget.
Utrymningsvägar
Vi hänvisar till utrymningsritningar i lokalerna där utrymningsvägar är markerade. Dessa får under inga omständigheter blockeras.
Utställningens öppettider
Utställningen är öppen under mötesdagarnas öppettider. För mer exakta tider hänvisar vi till det vetenskapliga programmet, se program HÄR.
Internet
Trådlöst internet finns tillgängligt i hela anläggningen. Anslut till nätverket Conventum wifi och lösenordet conventum
Samlad information
Viktiga information angående konferensen och Conventum finner du i nedan pdf dokument som du kan även kan ladda ner.